Program Conferinta

VINERI, 28 IULIE

SALA THALIA

9.00: Sosirea și înregistrarea participanților / cafea

10:00 – 10:15

Deschiderea Conferinței – SALA MARE

Invitați: Codruța Vulcu (Director General, ARTmania / Președinte AROC, RO) & Guido Janssens (Managing Partner, Emagic / Director Executiv, AROC, B/RO)

10:15 – 11:30

Sesiune 1: FESTIVALUL, CA ACT CULTURAL ÎNTR-O EUROPĂ ÎN CRIZĂ – SALA MARE (ENG) – Sub egida TAKE A STAND.

Multiculturalism versus naționalism, unitate versus izolare

Moderatori: Lucian Mîndruță (Jurnalist, Digi FM, RO) & Gordon Masson (Jurnalist, Redactor șef IQ Magazine, UK)

Invitați:

Fruzsina Szép (Director Festival, Lollapalooza Berlin, DE)

Christof Huber (Președinte Yourope / Director Festival OpenAir St.Galen, CH)

Cristian Radu (Director Executiv, FITS, RO)

Guido Janssens (Managing Partner, Emagic, B/RO)

11:45 – 12:45 – SALA MICĂ

Sesiune 2: LEGISLAȚIA PRIVIND ORGANIZAREA DE FESTIVALURI / EVENIMENTE (ENG)

Legislație și tratate fiscale internaționale care se aplică în cazul onorariilor artiștilor, taxelor sau costurilor de producție.

Invitat: Dr. Dick Molenaar (Managing Director, All Arts, NL)

12:45 – 13:30

Pauză de masă

13:30 – 14:30 – SALA MICĂ

Sesiune 3: SIGURANȚA PUBLICULUI LA FESTIVALURI / EVENIMENTE (ENG)

Strategii privind controlul mulțimii și măsuri de securitate într-un festival.

Invitați:

Prof. Chris Kemp (Proprietar, Mind Over Matter Consultancy, UK)

Henrik Bondo Nielsen (Director Departament Resurse Regionale & Invitați și Siguranță, Roskilde Festival, DK)

14:45 – 16:00 – SALA MARE

Sesiune 4: SITUAȚIILE DE CRIZĂ ÎN FESTIVAL (ENG)

Vreme nefavorabilă, amenințări teroriste, probleme de ultim moment privind licențele de organizare, momente de panică etc.

Sub egida: AROC

Moderator: Florin Ghioca (Jurnalist, Adevărul, RO)

Invitați:

Col. Laurentiu Cosmin Balcu (Inspector sef, ISU Sibiu)

Codruta Vulcu (Director Sibiu Festival City: East European Music Conference)

Thomas Zsifkovits (Co-proprietar, Barracuda Music, A)

Chris Kemp (Proprietar, Mind Over Matter, UK)

16:15 – 17:15 – SALA MICĂ

Sesiune 5: AUTORIZAȚII, AUTORITĂȚILE STATULUI ȘI INDUSTRIA ORGANIZĂRII DE SPECTACOLE (RO)

Sub egida: bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ

Rolul autorităților și responsabilitățile acestora. Legislația privind taxele și industria românească a organizării de evenimente (TVA, obligația de a obține CIF / NIF pentru artiștii internaționali, taxele pe spectacol, contractele de muncă pentru personalul auxiliar etc)

Invitați:

Flavius Florea (Avocat Senior, bpv Grigorescu Ștefănică, RO)

17:30 – 18:30 – THALIA NETWORKING LOUNGE

DIALOGURI ESENȚIALE

Interviurile Zilei – modele de urmat

Invitat: Fruzsina Szép (Director Festival, Lollapalooza Berlin, DE)

Realizator interviu: Greg Parmley (Managing Director, ILMC – IQ Magazine, UK)

 

SÂMBĂTĂ, 29 IULIE

9.00: Sosirea și înregistrarea participanților /cafea

10:00 – 11:00 – SALA MICĂ

Sesiune 6: SIGURANȚA PUBLICULUI LA FESTIVALURI / EVENIMENTE (ENG)

  1. Măsuri de securitate la evenimente și resurse umane calificate.
  2. Noi tehnici de clasificare și gestionare a maselor.

Invitați:

Chris Kemp (Proprietar, Mind Over Mater, UK)

Henrik Bondo Nielsen (Director Departament Resurse Regionale & Invitați și Siguranță, Roskilde Festival, DK)

11:15 – 12:30 – SALA MARE

Sesiune 7: VIITORUL FESTIVALURILOR (ENG)

Festivaluri de nișă versus festivalurile gigant / festivaluri independente versus festivaluri multinaționale.

Moderator: Vlad Tăușance (Consultant Strategie și Comunicare, RO)

Invitați:

Grimur Atlason (Director Festival, Iceland Airwaves, IS)

Thomas Zsifkovits (Co-proprietar, Barracuda Music, A)

Mihai Păun (Director Festival, Electric Castle, RO)

12:30 – 13:15

Pauză de masă

13:15 – 14:15 – SALA MICĂ

Sesiune 8: PRINCIPII DE SUSTENABILITATE PENTRU EVENIMENTE: MAI VERZI, MAI RESPONSABILE, MAI SUSTENABILE (ENG)

Sub egida RECOLAMP.

Moderator: Holger Schmidt (Go Group, DE)

Invitați:

Monika Satkova (Booker, Pohoda Festival, SK)

Bea Gabor (Co-fondator, Asociația MaiNoi, RO)

Claire O`Neill (Co-fondator, A Greener Festival, UK)

Roxana Șunică (Director Marketing, RECOLAMP, RO)

14:30 – 15:30 – SALA MICĂ

Sesiune 9: STRATEGII DE MARKETING ȘI RELAȚII PUBLICE PENTRU FESTIVALURI (ENG)

Experiența participanților la festivaluri – puterea activărilor reușite și relaționarea cu marca.

Moderator: Horia Ghibuțiu (Jurnalist, unsitedemusica.ro, RO)

Invitați:

Nikki McNeill (Fondator, Global Publicity, UK)

Gideon Gottfried (Jurnalist, Pollstar, UK/ SUA)

Manfred Tari (Booker, Pop100.com, Reeperbahn Festival, DE)

15:45 – 16.45 – SALA MARE

Sesiune 10: CLUBUL ARTIȘTILOR ȘI MANAGERILOR (ENG)

Cum să-ți lansezi trupa la nivel european? Rețeaua internațională a târgurilor muzicale.

Moderator: Allan McGowan (Jurnalist, VIP Magazine /IQ Magazine, UK)

Invitați:

Ruud Berends (Co-proprietar & co-fondator IFF, UK / Eurosonic Noorderslag, NL)

Manfred Tari (Booker, Pop100.com, Reeperbahn Festival, DE)

Grimur Atlason (Director festival, Iceland Airwaves, IS),

Matjaž Manček (Co-manager MENT, SL)

17:00 – 18:00

DIALOGURI ESENȚIALE – THALIA NETWORKING LOUNGE

Interviurile Zilei – modele de urmat

InvitatLaszlo Hegedus (CEO, The Multimedia Organisation, HU)

Realizator interviu: Allan McGowan (Jurnalist, VIP Magazine /IQ Magazine, UK)